Ermite thélonite
Créature : elfe et shamane
Tous les saprobiontes gagnent +1/+1.
Mue (Vous pouvez lancer cette carte face cachée comme une créature 2/2 pour . Retournez-la à tout moment pour son coût de mue.)
Quand l'Ermite thélonite est retourné face visible, créez quatre jetons de créature 1/1 verte Saprobionte.
Mue (Vous pouvez lancer cette carte face cachée comme une créature 2/2 pour . Retournez-la à tout moment pour son coût de mue.)
Quand l'Ermite thélonite est retourné face visible, créez quatre jetons de créature 1/1 verte Saprobionte.
1/1
standard
future
historic
gladiator
pioneer
explorer
modern
legacy
pauper
vintage
penny
commander
brawl
alchemy
paupercommander
duel
oldschool
premodern
Rulings
Because damage remains marked on a creature until the damage is removed as the turn ends, nonlethal damage dealt to a Saproling may become lethal if Thelonite Hermit leaves the battlefield during that turn.
Rulings
Because damage remains marked on a creature until the damage is removed as the turn ends, nonlethal damage dealt to a Saproling may become lethal if Thelonite Hermit leaves the battlefield during that turn.
Your collection? Your decks?
Want to manage your collection and/or create decks?