Appropriation de l'âme
Éphémère
Détruisez la créature non-blanche non-noire ciblée. Mettez en jeu un jeton de créature 1/1 blanche Esprit avec le vol.
Hantise
Quand la créature hantée par l'Appropriation de l'âme est mise dans un cimetière, détruisez la créature non-blanche non-noire ciblée. Mettez en jeu un jeton de créature 1/1 blanche Esprit avec le vol.
Hantise
Quand la créature hantée par l'Appropriation de l'âme est mise dans un cimetière, détruisez la créature non-blanche non-noire ciblée. Mettez en jeu un jeton de créature 1/1 blanche Esprit avec le vol.
standard
future
historic
gladiator
pioneer
explorer
modern
legacy
pauper
vintage
penny
commander
brawl
alchemy
paupercommander
duel
oldschool
premodern
Rulings
A “nonwhite nonblack” creature is a creature that’s neither white nor black. It can be any other color or combination of colors, or it can be colorless.
If you can’t choose a nonwhite nonblack creature to target when the haunted creature is put into a graveyard, or if the target becomes illegal, you don’t get a token.
If you can’t choose a nonwhite nonblack creature to target when the haunted creature is put into a graveyard, or if the target becomes illegal, you don’t get a token.
Rulings
A “nonwhite nonblack” creature is a creature that’s neither white nor black. It can be any other color or combination of colors, or it can be colorless.
If you can’t choose a nonwhite nonblack creature to target when the haunted creature is put into a graveyard, or if the target becomes illegal, you don’t get a token.
If you can’t choose a nonwhite nonblack creature to target when the haunted creature is put into a graveyard, or if the target becomes illegal, you don’t get a token.
Votre collection ? vos decks ?
Envie de gérer votre collection et/ou créer des decks ?