Formation d'assaut
Enchantement
Chaque créature que vous contrôlez attribue un nombre de blessures de combat égal à son endurance à la place de sa force.
: La créature avec le défenseur ciblée peut attaquer ce tour-ci comme si elle n'avait pas le défenseur.
: Les créatures que vous contrôlez gagnent +0/+1 jusqu'à la fin du tour.
: La créature avec le défenseur ciblée peut attaquer ce tour-ci comme si elle n'avait pas le défenseur.
: Les créatures que vous contrôlez gagnent +0/+1 jusqu'à la fin du tour.
standard
future
historic
gladiator
pioneer
explorer
modern
legacy
pauper
vintage
penny
commander
brawl
alchemy
paupercommander
duel
oldschool
premodern
Rulings
For example, a 2/3 creature will assign 3 combat damage rather than 2.
Assault Formation’s first ability doesn’t actually change any creature’s power. It changes only the amount of combat damage it assigns. All other rules and effects that check power or toughness use the real values. For example, Hunt the Weak won’t cause a creature to fight with its toughness.
Assault Formation’s first ability doesn’t actually change any creature’s power. It changes only the amount of combat damage it assigns. All other rules and effects that check power or toughness use the real values. For example, Hunt the Weak won’t cause a creature to fight with its toughness.
Rulings
For example, a 2/3 creature will assign 3 combat damage rather than 2.
Assault Formation’s first ability doesn’t actually change any creature’s power. It changes only the amount of combat damage it assigns. All other rules and effects that check power or toughness use the real values. For example, Hunt the Weak won’t cause a creature to fight with its toughness.
Assault Formation’s first ability doesn’t actually change any creature’s power. It changes only the amount of combat damage it assigns. All other rules and effects that check power or toughness use the real values. For example, Hunt the Weak won’t cause a creature to fight with its toughness.
Your collection? Your decks?
Want to manage your collection and/or create decks?