Superviseur de l'Abri 76 (Fallout)
Superviseur de l'Abri 76 back
Click to flip the card
Superviseur de l'Abri 76

Créature légendaire — humain et conseiller

Premier contact — À chaque fois que le Superviseur de l'Abri 76 ou qu'une autre créature avec une force inférieure ou égale à 3 arrive sur le champ de bataille sous votre contrôle, mettez un marqueur « quête » sur le Superviseur de l'Abri 76.
Au début du combat pendant votre tour, vous pouvez retirer trois marqueurs « quête » parmi les permanents que vous contrôlez. Quand vous faites ainsi, mettez un marqueur +1/+1 sur chaque créature que vous contrôlez, et elles acquièrent la vigilance jusqu'à la fin du tour.

3/3
English flag
Spanish flag
French flag
German flag
Italian flag
Japanese flag
Korean flag
Chinese flag
standard future historic gladiator pioneer explorer modern legacy pauper vintage penny commander brawl alchemy paupercommander duel oldschool premodern
Rulings

Overseer of Vault 76’s last ability lets you choose to remove exactly three quest counters from among permanents you control when it resolves. You can’t remove more quest counters to multiply the effect.
If Overseer of Vault 76 and one or more other creatures with power 3 or less enter the battlefield under your control at the same time, Overseer of Vault 76’s first ability will trigger for each of them.
Overseer of Vault 76’s last ability lets you choose to remove exactly three quest counters from among permanents you control when it resolves. You can’t remove more quest counters to multiply the effect.
If Overseer of Vault 76 and one or more other creatures with power 3 or less enter the battlefield under your control at the same time, Overseer of Vault 76’s first ability will trigger for each of them.
Your collection? Your decks?
Want to manage your collection and/or create decks?
Value
0.22€


Related cards

Links
MCT tags