Chair à catapulte // Capitaine de catapulte
//

Créature — zombie // Créature — zombie

Au début du combat pendant votre tour, si vous contrôlez au moins trois créatures ayant chacune une endurance supérieure à sa force, transformez la Chair à catapulte. // , , sacrifiez une autre créature : Un adversaire ciblé perd un nombre de points de vie égal à l'endurance de la créature sacrifiée.

1 // 2/5 // 6
English flag
Spanish flag
French flag
German flag
Italian flag
Portuguese flag
Japanese flag
Russian flag
Chinese flag
standard future historic gladiator pioneer modern legacy pauper vintage penny commander brawl alchemy paupercommander duel oldschool premodern
Rulings

To satisfy Catapult Fodder's condition, each of the three creatures must have toughness greater than its own power, regardless of the power and toughness of the other two creatures.
To satisfy Catapult Fodder's condition, each of the three creatures must have toughness greater than its own power, regardless of the power and toughness of the other two creatures.
Your collection? Your decks?
Want to manage your collection and/or create decks?
Price
0.21€


Linked cards

Links
MCT Tags