Bria, gredine des contre-courants
Créature légendaire — loutre et gredin
Prouesse (À chaque fois que vous lancez un sort non-créature, cette créature gagne +1/+1 jusqu'à la fin du tour.)
Les autres créatures que vous contrôlez ont la prouesse. (Si une créature a plusieurs occurrences de prouesse, chacune d'elles se déclenche séparément.)
À chaque fois que vous lancez un sort non-créature, une créature ciblée que vous contrôlez ne peut pas être bloquée ce tour-ci.
Les autres créatures que vous contrôlez ont la prouesse. (Si une créature a plusieurs occurrences de prouesse, chacune d'elles se déclenche séparément.)
À chaque fois que vous lancez un sort non-créature, une créature ciblée que vous contrôlez ne peut pas être bloquée ce tour-ci.
3/3
standard
future
historic
gladiator
pioneer
explorer
modern
legacy
pauper
vintage
penny
commander
brawl
alchemy
paupercommander
duel
oldschool
premodern
Rulings
Bria’s last ability resolves before the spell that caused it to trigger. It resolves even if that spell is countered.
Once a prowess ability triggers, causing the creature to lose prowess by removing Bria from the battlefield won’t affect that ability. The creature will still get +1/+1 until end of turn.
Once a prowess ability triggers, causing the creature to lose prowess by removing Bria from the battlefield won’t affect that ability. The creature will still get +1/+1 until end of turn.
Rulings
Bria’s last ability resolves before the spell that caused it to trigger. It resolves even if that spell is countered.
Once a prowess ability triggers, causing the creature to lose prowess by removing Bria from the battlefield won’t affect that ability. The creature will still get +1/+1 until end of turn.
Once a prowess ability triggers, causing the creature to lose prowess by removing Bria from the battlefield won’t affect that ability. The creature will still get +1/+1 until end of turn.
Your collection? Your decks?
Want to manage your collection and/or create decks?