Initiative pour la légion

Enchantement

Les créatures rouges que vous contrôlez gagnent +1/+0.
Les créatures blanches que vous contrôlez gagnent +0/+1.
, exilez l'Initiative pour la légion : Exilez toutes les créatures que vous contrôlez. Au début du prochain combat, renvoyez ces cartes sur le champ de bataille sous le contrôle de leur propriétaire, et ces créatures acquièrent la célérité jusqu'à la fin du tour.
_alt_flag_ru
standard future historic gladiator pioneer explorer modern legacy pauper vintage penny commander brawl alchemy paupercommander duel oldschool premodern
Rulings

A creature that’s both red and white will get +1/+1 from Legion’s Initiative.
The beginning of the next combat will happen even if the player whose turn it is doesn’t intend to attack with any creatures.
A creature that’s both red and white will get +1/+1 from Legion’s Initiative.
The beginning of the next combat will happen even if the player whose turn it is doesn’t intend to attack with any creatures.
Your collection? Your decks?
Want to manage your collection and/or create decks?


Linked cards

Links
MCT Tags

Synergie