Compagnie de guerre gobeline (Modern Horizons)
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Compagnie de guerre gobeline

Rituel

Choisissez l'un —
• Créez trois jetons de créature 1/1 rouge Gobelin.
• Les créatures que vous contrôlez gagnent +1/+1 et acquièrent la célérité jusqu'à la fin du tour.
Union (Choisissez les deux si vous payez le coût d'union.)
Drapeau anglais
Drapeau espagnol
Drapeau français
Drapeau allemand
Drapeau italien
Drapeau portugais
Drapeau japonais
_alt_flag_ru
Drapeau chinois
Drapeau chinois
standard future historic gladiator pioneer explorer modern legacy pauper vintage penny commander brawl alchemy paupercommander duel oldschool premodern
Rulings

Goblin War Party’s second mode affects only creatures you control at the time the spell resolves. Creatures you begin to control later in the turn won’t get +1/+1 or gain haste.
If Goblin War Party is entwined, its modes are performed in order. The Goblin tokens you create get +1/+1 and gain haste.
Goblin War Party’s second mode affects only creatures you control at the time the spell resolves. Creatures you begin to control later in the turn won’t get +1/+1 or gain haste.
If Goblin War Party is entwined, its modes are performed in order. The Goblin tokens you create get +1/+1 and gain haste.
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