Goro-Goro et Satoru
Créature légendaire : gobelin et humain
À chaque fois qu'au moins une créature que vous contrôlez qui est arrivée sur le champ de bataille ce tour-ci inflige des blessures de combat à un joueur, créez un jeton de créature 5/5 rouge Dragon et Esprit avec le vol.
: Les créatures que vous contrôlez acquièrent la célérité jusqu'à la fin du tour.
: Les créatures que vous contrôlez acquièrent la célérité jusqu'à la fin du tour.
3/4
standard
future
historic
gladiator
pioneer
explorer
modern
legacy
pauper
vintage
penny
commander
brawl
alchemy
paupercommander
duel
oldschool
premodern
Rulings
The set of creatures affected by the last ability is determined as that ability resolves. Creatures you begin to control later in the turn and permanents that become creatures later in the turn won’t gain haste. As long as Goro-Goro and Satoru is still on the battlefield under your control, it will gain haste.
Rulings
The set of creatures affected by the last ability is determined as that ability resolves. Creatures you begin to control later in the turn and permanents that become creatures later in the turn won’t gain haste. As long as Goro-Goro and Satoru is still on the battlefield under your control, it will gain haste.
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