Fantôme veillemarché (Murders at Karlov Manor)
Fantôme veillemarché back
Cliquez pour retourner la carte
Fantôme veillemarché

Créature — esprit et détective

À chaque fois qu'une autre créature de force inférieure ou égale à 2 arrive sur le champ de bataille sous votre contrôle, le Fantôme veillemarché acquiert le vol jusqu'à la fin du tour.

2/2
standard future historic gladiator pioneer explorer modern legacy pauper vintage penny commander brawl alchemy paupercommander duel oldschool premodern
Rulings

Marketwatch Phantom’s ability checks the power of a creature only at the moment it enters the battlefield. If it enters with counters, those counters are included. If that creature’s power is 2 or less when it enters the battlefield but becomes greater than 2 after the ability triggers, Marketwatch Phantom will still gain flying until end of turn.
Marketwatch Phantom’s ability checks the power of a creature only at the moment it enters the battlefield. If it enters with counters, those counters are included. If that creature’s power is 2 or less when it enters the battlefield but becomes greater than 2 after the ability triggers, Marketwatch Phantom will still gain flying until end of turn.
Votre collection ? vos decks ?
Envie de gérer votre collection et/ou créer des decks ?
0.02€

Réimpressions

Cartes liées

Liens
Les tags MCT