Koll, le maître-forgeron
Créature légendaire : nain et guerrier
À chaque fois qu'une autre créature non-jeton que vous contrôlez meurt, si elle était enchantée ou équipée, renvoyez-la dans la main de son propriétaire.
Les jetons de créature que vous contrôlez qui sont enchantés ou équipés gagnent +1/+1.
Les jetons de créature que vous contrôlez qui sont enchantés ou équipés gagnent +1/+1.
2/2
standard
future
historic
gladiator
pioneer
explorer
modern
legacy
pauper
vintage
penny
commander
brawl
alchemy
paupercommander
duel
oldschool
premodern
Rulings
A creature token you control that’s enchanted or equipped gets only +1/+1 from Koll’s last ability, no matter how many Auras and Equipment are attached to that creature.
A creature token you control is enchanted or equipped if there’s an Aura or an Equipment attached to it. You don’t have to control that Aura or Equipment.
A creature token you control is enchanted or equipped if there’s an Aura or an Equipment attached to it. You don’t have to control that Aura or Equipment.
Rulings
A creature token you control that’s enchanted or equipped gets only +1/+1 from Koll’s last ability, no matter how many Auras and Equipment are attached to that creature.
A creature token you control is enchanted or equipped if there’s an Aura or an Equipment attached to it. You don’t have to control that Aura or Equipment.
A creature token you control is enchanted or equipped if there’s an Aura or an Equipment attached to it. You don’t have to control that Aura or Equipment.
Votre collection ? vos decks ?
Envie de gérer votre collection et/ou créer des decks ?