Planche de spiritisme
Artefact
Morbidité — Au début de chaque étape de fin, si une créature est morte ce tour-ci, mettez un marqueur « âme » sur la Planche de spiritisme.
: Ajoutez X manas de la couleur de votre choix, X étant le nombre de marqueurs « âme » sur la Planche de spiritisme. Ne dépensez ce mana que pour lancer des sorts d'éphémère, de rituel, de démon et d'esprit.
: Ajoutez X manas de la couleur de votre choix, X étant le nombre de marqueurs « âme » sur la Planche de spiritisme. Ne dépensez ce mana que pour lancer des sorts d'éphémère, de rituel, de démon et d'esprit.
standard
future
historic
gladiator
pioneer
explorer
modern
legacy
pauper
vintage
penny
commander
brawl
alchemy
paupercommander
duel
oldschool
premodern
Rulings
If no creatures have died in a turn by the time that turn's end step begins, Séance Board's first ability won't trigger at all. Causing a creature to die during the end step won't cause the ability to trigger.
If a spell has in its mana cost, use the value chosen for X when determining that spell's mana value.
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Rulings
If no creatures have died in a turn by the time that turn's end step begins, Séance Board's first ability won't trigger at all. Causing a creature to die during the end step won't cause the ability to trigger.
If a spell has in its mana cost, use the value chosen for X when determining that spell's mana value.
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