Point du jour (Dark Ascension)
Point du jour back
Cliquez pour retourner la carte
Point du jour

Éphémère

Les créatures que vous contrôlez gagnent +1/+1 jusqu'à la fin du tour.
Heure fatidique — Si vous avez 5 points de vie ou moins, ces créatures sont aussi indestructibles ce tour-ci. (Les blessures mortelles et les effets qui disent « détruisez » ne les détruisent pas.)
_alt_flag_ru
standard future historic gladiator pioneer explorer modern legacy pauper vintage penny commander brawl alchemy paupercommander duel oldschool premodern
Rulings

Because Break of Day affects only creatures you control when it resolves. It won’t affect creatures that come under your control later in the turn.
Break of Day checks your life total only at the time it resolves. Any creatures that gain indestructible will continue to be indestructible that turn even if you gain life.
Because Break of Day affects only creatures you control when it resolves. It won’t affect creatures that come under your control later in the turn.
Break of Day checks your life total only at the time it resolves. Any creatures that gain indestructible will continue to be indestructible that turn even if you gain life.
Votre collection ? vos decks ?
Envie de gérer votre collection et/ou créer des decks ?
0.07€

Réimpressions

Cartes liées

Liens
Les tags MCT