Éméria, la Ruine Céleste (Commander 2014)
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Éméria, la Ruine Céleste

Terrain

Éméria, la Ruine Céleste arrive sur le champ de bataille engagée.
Au début de votre entretien, si vous contrôlez au moins sept plaines, vous pouvez renvoyer sur le champ de bataille une carte de créature ciblée depuis votre cimetière.
: Ajoutez à votre réserve.
Drapeau anglais
Drapeau espagnol
Drapeau français
Drapeau allemand
Drapeau italien
Drapeau portugais
Drapeau japonais
Drapeau russe
Drapeau chinois
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Rulings

Emeria, the Sky Ruin’s triggered ability has an “intervening ‘if’ clause.” That means (1) the ability won’t trigger at all unless you control seven or more Plains as your upkeep starts, and (2) the ability will do nothing if you control fewer than seven Plains by the time it resolves.
Emeria, the Sky Ruin’s triggered ability has an “intervening ‘if’ clause.” That means (1) the ability won’t trigger at all unless you control seven or more Plains as your upkeep starts, and (2) the ability will do nothing if you control fewer than seven Plains by the time it resolves.
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Cote
12.40€

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