Heure de gloire (Alara Reborn)
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Heure de gloire

Enchantement

Exaltation (À chaque fois qu'une créature que vous contrôlez attaque seule, elle gagne +1/+1 jusqu'à la fin du tour.)
À chaque fois qu'une créature que vous contrôlez attaque seule, si c'est la première phase de combat du tour, dégagez cette créature. Cette phase est suivie d'une phase de combat supplémentaire.
Drapeau anglais
Drapeau espagnol
Drapeau français
Drapeau allemand
Drapeau italien
Drapeau portugais
Drapeau japonais
Drapeau russe
Drapeau chinois
standard future historic gladiator pioneer modern legacy pauper vintage penny commander brawl alchemy paupercommander duel oldschool premodern
Rulings

Finest Hour’s second ability has an “intervening ‘if’ clause.” The ability won’t trigger at all unless it’s the first combat phase of the turn.
Unlike other similar cards, Finest Hour doesn’t create a main phase in between the two combat phases. The second combat phase will begin immediately after the current one ends.
Finest Hour’s second ability has an “intervening ‘if’ clause.” The ability won’t trigger at all unless it’s the first combat phase of the turn.
Unlike other similar cards, Finest Hour doesn’t create a main phase in between the two combat phases. The second combat phase will begin immediately after the current one ends.
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