Le livre d'exaltation suprême

Artefact légendaire

Au début de votre étape de fin, si vous avez gagné au moins 3 points de vie ce tour-ci, créez un jeton de créature 3/3 blanche Ange avec le vol.
, , exilez Le livre d'exaltation suprême : Mettez un marqueur « éclairé » sur un ange ciblé. Il acquiert « Vous ne pouvez pas perdre la partie et vos adversaires ne peuvent pas la gagner. » N'activez que lorsque vous pourriez lancer un rituel.
Drapeau anglais
Drapeau espagnol
Drapeau français
Drapeau allemand
Drapeau italien
Drapeau portugais
Drapeau japonais
_alt_flag_ru
Drapeau chinois
Drapeau chinois
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Rulings

The Angel won't lose the ability it gains if it stops being an Angel after the ability resolves.
The enlightenment counter placed by the last ability serves as a memory aid. It isn't connected to the granted ability. The Angel keeps that ability even if it loses the counter. Similarly, if the counter is somehow moved to another permanent, that permanent doesn't gain the ability.
The Angel won't lose the ability it gains if it stops being an Angel after the ability resolves.
The enlightenment counter placed by the last ability serves as a memory aid. It isn't connected to the granted ability. The Angel keeps that ability even if it loses the counter. Similarly, if the counter is somehow moved to another permanent, that permanent doesn't gain the ability.
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